En primer lloc, la formació del professorat, alumnat i fins i tot famílies, per a l'ús crític de les xarxes socials i sobretot per a un ús didàctic i enriquidor de les mateixes.
En segon lloc, és imprescindible que el professorat utilitze en la seva vida quotidiana aquestes plataformes si vol treballar amb elles a l'aula. Per plantejar un tema utilitzant les xarxes socials, cal controlar molt bé tots els aspectes de la xarxa.
En segon lloc, és imprescindible que el professorat utilitze en la seva vida quotidiana aquestes plataformes si vol treballar amb elles a l'aula. Per plantejar un tema utilitzant les xarxes socials, cal controlar molt bé tots els aspectes de la xarxa.
Finalment, reconversió dels espais d'aprenentatge i garantir l'accés a recursos d'informació valuosa, objectiva i pertinent, a més de crear espais, físics o virtuals, en els que puga propiciar l'intercanvi d'informació, i assegurar condicions d'interacció en les quals no es reproduïsca la informació, sinó que es genere coneixement autònom.